Двосторонній зв’язок — це на даному етапі одна з головних умов для досягнення спільної мети у цей складний час.
Для виконання поставлених завдань перед нами, як виконавцями, надзвичайно важливим аспектом роботи є наявність безпосереднього зв’язку з кінцевим користувачем.
Наголошую — саме з кінцевим, не теоретичним користувачем.
Тільки людина, яка фактично використовує БПЛА, НРК чи будь-який інший технічний засіб, може надати чітке визначення проблеми.
Час — один із ключових ресурсів, тому швидкість розуміння проблеми вигідна всім сторонам:
ми, як виробник, усуваємо недоліки значно швидше, адже отримуємо зворотний зв’язок безпосередньо, а замовник — оперативно отримує бажаний результат.
Розуміння потреб користувача — ще один із найважливіших аспектів.
Саме тому спілкування з військовими користувачами є одним із ключових напрямів роботи EtherFly.
Бути дотичним до військової справи, тримати руку на пульсі технологічних змін — означає мати можливість передбачати нові технічні рішення принаймні на пів кроку вперед.
Складні рішення потребують складних технічних процесів.
Дуже часто можна зустріти спроби спростити складне або, навпаки, ускладнити просте — однак такий підхід не працює.
Комплексні рішення — це завжди багатоступеневий процес, який потребує фахівців різних напрямів і обов’язкового навчання користувача, який експлуатуватиме цей комплекс.
Навчання — це процес, який повинен бути постійним із кожним новим технологічним рішенням.
Пілот або оператор, що пройшов підготовку, виконує більше вдалих місій і продовжує термін працездатності технічного засобу.